MALLORCA

Är egentligen inte alls sugen på att skriva på den här bloggen med tanke på hur den ser ut usch.
Ska ta tid att göra det nån gång framåt sommarn och kanske Mala Pala har lust att hjälpa mig(a)
Men idag har jag däremot verkligen inte tid för jag åker nämligen till stockholm snart!:D
För imorgon drar jag till SPANIEN:D
Fyfan vad skönt:)
Och nästa vecka drar Mala dit också, fast inte till samma ställe men vi kommer
iallafall att vara i spain samtidigt i en dagt;D
Men nu har jag inte tid att skriva nå mer för måste packa klart och dra till Mala & lämna lite grejor:)

Lägger in bilder när jag kommer hem!

 Hotellet som vi ska bo på:)

Hare bra, Kram/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0